Mijn Klacht:
– Op 5 december 2023 heb ik een PlayStation 5 online gekocht (besteld en betaald – bestelnummer ORD137700, factuurnummer INV190148).
– Volgens de website was het product op voorraad.
– Maar op 20 december had ik nog steeds geen informatie over de levering ontvangen.
– Daarom vroeg ik op 20 december om de bestelling te annuleren.
– Op 24 december ontving ik eindelijk de bevestiging van de annulering, met de belofte dat ik binnen 14 dagen zou worden terugbetaald.
– Via het telefoonnummer op de website kon ik hen nooit bereiken; e-mails werden nauwelijks en zeer laat beantwoord.
– Op 10 januari, na meerdere e-mails, kreeg ik eindelijk een reactie met het verzoek om op 11 januari tussen 12:30 en 15:30 naar een mobiel nummer te bellen.
– Dit tijdstip was voor mij niet mogelijk. Ik heb dat ook zo geantwoord, maar ontving geen reactie.
– Omdat ik niet op dat tijdstip kon bellen, heb ik twee keer alle informatie voor de terugbetaling via WhatsApp gestuurd (bestel-, factuur- en bankrekeningnummer).
– Ik heb geen reactie ontvangen.
– Nadat ik vermeld had dat ik een negatieve recensie op Google had geplaatst vanwege het uitblijven van een reactie, ontving ik dreigende WhatsApp-berichten.
Gewenste Oplossing:
- Terugbetaling van de bestelling