Mijn Klacht:
Heb op 10 januari iphone besteld, direct factuur en bestelbevestiging ontvangen, heel netjes!, alleen daarna begon de ellende…, hoorde niets, contact opgenomen, klantenservice echt belabberd geregeld, Maar had op gegeven moment telefonisch contact, uitgelegd dat ik m’n bestelling graag wilde ontvangen en dat z’n reviews niet echt positief zijn!, daarop reageerde hij echt heel bijzonder, er klopte niets van en omdat m’n bestelling ondertussen was geannuleerd???, die mail had hij ondertussen even snel verstuurd, mocht ik over week terugbellen als ik nog geen geld had ontvangen , echt precies wat ik bij iedereen lees/hoor…
Al een paar keer gemaild, uiteraard geen reactie…., baal hier onwijs van
Stom dat ik hier besteld heb, maar de reviews die ik op dat moment las waren positief, waarschijnlijk zelf geschreven.
Gewenste Oplossing:
Geld retour is wat ik wil en dat deze webshop zsm verdwijnt zodat er niet nog meer mensen gedupeerd raken