Mijn Klacht:
23-12-2024 een playstation 5 besteld. Deze direct betaald en tot 19-01-2023 gewacht op mijn bestelling. Deze vervolgens laten annuleren, waarna het 14 dagen zou duren voor ik mijn geld terug zou hebben. Deze termijn is inmiddels verstreken en nog steeds geen geld terug.
Ik vind het uitermate vervelend dat je hard werkt, jezelf wil belonen en vervolgens met de ellende zit door een ander.
Ik hoop dat ik snel mijn geld krijg, maar ben bang dat ook ik naar de ACM en de politie moet stappen als dit deze week niet gebeurd.
INV197744
ORD189784
Originele factuur: INV193799
Aanvulling 17-02-2024:
Nu meerdere keren te horen gekregen dat er iets mis gegaan is en ik mijn geld binnen 48 uur terug zou hebben of een screenshot zou krijgen van de terugbetaling. Het geld niet gehad, geen screenshot gehad. Aangegeven dat als dit het geval zou zijn ik aangifte doe en melding maak bij de ACM.
Inmiddels beide gedaan, waarop ti84shop te zien krijgt dat ik aangifte heb gedaan. Daarop uitsluitend de vraag gekregen: vanwaar de aangifte?
Inmiddels is het 28 februari en hij blijft maar leugens vertellen over dat het geld komt. Maar dat geld komt niet. Hij heeft zich versproken over leveranciers waar hij van afhankelijk is. Maar hij moet gewoon betalen.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug heb. Daarnaast zou een goede portie karma voor hem en zijn familie zeer wenselijk zijn.