Klacht: thuiskopieheffing niet inbegrepen in prijs

op 17 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Heb in dec. 2013 een tablet besteld. Bij het afrekening kwam er nog € 6,05 extra bij voor de thuiskopieheffing.
Uit de wet volgt dat de prijs bij een artikel inclusief alle bijkomende, niet te vermijden kosten moet zijn en dus niet pas in het winkelmandje bij het afrekenen getoond mag worden.
Op de website van de Consumentenbond belooft Wehkamp op 29 okt. 2013 : ‘Wehkamp heeft naar aanleiding van ons bericht de kosten voor thuiskopieheffing opgenomen in de aanbiedingsprijs.’
Helaas is dit niet het geval.
Heb hierover al 2x gemaild met de klantenservice maar krijg geen enkele reactie.

Creditering van deze kosten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 17 januari 2014 om 09:20 geantwoord

16-01-2014 De kosten zijn op de rekening in mindering gebracht.
Webcareteam
wehkamp.nl

Heeft op 17 januari 2014 om 13:03 geantwoord

Klacht is nog dezelfde dag netjes opgelost!
Jammer dat er eerst een officiële klacht moet komen en dat Wehkamp niet gewoon reageert op mails.
Vind wel dat er een correctie op de site van de Consumentenbond moet komen omdat Wehkamp zegt dat het om technische redenen niet lukt om de thuiskopieheffing op te nemen in de aanbiedingsprijs.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door will17