Klacht: theo

op 03 september 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Hoi dit is om tehuilen ben naar leenbakker in nijmegen geweest heb vitrage besteld maar zij erbij dat dit niet de goede maat was ik zou maandag bellen het was zaterdag middag laat ik maat opgegeven zaterdag 270 cm ikmaandag gebeld naar hun naar 10 keer bellen steeds ingesprek ik zei dinsdag morgen bel naar leenbakker zei gedaan tot mijn verbazing waren de gordijnen al gesneden op 270cm ik zei de goede maat moet zijn 265cm dat kon niet meer zei ze de gordijnen de gordijnen moeten eerst gemaakt worden dan gaan ze naar de winkel dan moeten wij naar de winkel om te zege dan ze 5 cm korter moeten en wat schadalig is dat we dan weer 80 euro moeten betalen voor ze weer korter te maken ik gebeld met het hoofdkantoor maar die konden ook niks voor mijn betekenen waar bijft de service van leenbakker t ruikes tel nr 0645712997

Dat de gordijnen korter gemaakt worden zonder bij betaling

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door the12345