Klacht: Thee kransje en vertraging

op 11 september 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Beste syntus, vandaag wilde ik om 08:47 de bus 120 naar Amsterdam Bijlmer arena nemen. Dat is gelukkig goed gegaan. Helaas had de busschauffeur niet zo veel zin in ons. Met een vertraging van een paar minuten besloot onze chauffeur om even een gezellig praatje te maken met (wat ik denk) een bekende. Dit is natuurlijk begrijpelijk maar niet als er al vertraging is en de busschauffeur gemiddeld 30 km per uur onder de aangegeven snelheid zit. De vertraging werd steeds meer en hierdoor heb ik mijn aansluiting gemist. Niet te vergeten het feit dat ik nu te laat in mijn les ga komen.
Ontzettend jammer dat sinds syntus bij ons om de hoek is komen kijken de busverbindingen naar en vanuit Loenen aan de Vecht één grote chaos zijn geworden.
Niet alleen de vertragingen maar ook bussen die gewoon niét komen opdagen..toch wel een beetje vreemd als dat is waarvoor syntus bestaat.
Het is dat ik geen andere keuze heb dan voor syntus te kiezen maar de frustratie is hoog.

Ik ben pas tevreden wanneer de bussen weer gewoon volgens dienstregeling rijden enof betere aansluitingen en vertrektijden zullen hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneRocVa