Klacht: The story continues!

op 04 december 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Al eerder heb ik hier een klacht vermeld over van Arkel inzake Nuon. Steeds meer begint het handelen van deze bedrijven op criminele praktijken te lijken. Om een lang verhaal kort te maken, eerder dit jaar had de rechter uitspraak gedaan. Ik moest nog 29,38 plus de helft van de proceskosten inzake Nuon betalen aan van Arkel plus bijkomende rente. Deze rente heeft men mij nooit medegedeeld, niet schriftelijk, niet telefonisch. In juni van dit jaar werd er ineens beslag op mijn loon gelegd. Van Arkel vorderde 425,13. In een eerdere klacht van mij op deze site gaf ik al aan dat Van Arkel links of rechtsom het geld dat ze van je willen hebben toch wel binnengraait. Ondanks een uitspraak van de rechter. En maar zeggen dat ze brieven hebben verstuurd. Ik heb het maar zo gelaten, 425,13 arner, maar ik was tenminste van Nuon af. Althans dat dacht ik. Vanmiddag kreeg ik een smsje van Nuon, of ik maar even 325,- wil betalen. Waar halen ze het vandaan!!!!! Alles inclusief overstapkosten is aan van Arkel betaald via beslaglegging. Al sinds november 2010 heb ik een andere energieleverancier. Nu twee jaar later komt Nuon ineens weer met een bedrag op de proppen. Ongelofelijk!!!!

Ik ga aangifte van stalking en oplichting doen!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door hennyz