Klacht: The promise land

op 23 februari 2018 over Alawar in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Ik heb vorig jaar dit spel gekocht. Twee weken geleden start het spel niet meer. Mail gestuurd met een printscreen vd foutmelding. Krijg alleen bericht terug dat ze de printscreen niet hebben ontvangen. Opnieuw gestuurd en er komt gewoon geen reactie van hun kant. Inmiddels zes keer gemaild, maar het blijft stil aan hun kant.

Toen ik het spel kocht, was ik tevreden. Ik wil een oplossing zodat ik het spel weer kan spelen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alawar

Reactie van de melder van de klacht Sonja van Ellen

6 maanden geleden - Wat ik misschien nog wel het ergste vindt is dat Alawar totaal niet reageert. Zegt dus veel over het bedrijf zelf. Zal de komende tijd waar ik ook kan, mensen waarschuwen voor dit bedrijf. Koop niets maar dan ook niets van Alawar, want is er iets mis ben je je geld kwijt want ze reageren toch niet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alawar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja van Ellen