Mijn Klacht:
Op 2930 mei jl. heb ik twee offertes van Textieldrukdeal ontvangen, nadat ik op internet een bestelling had geplaatst voor een aantal kinder-, dames- en herenshirts. De bestelling via de webshop bedroeg circa € 99,-.
De eerste offerte kwam overeen met de prijs van de website, de tweede offerte bleek € 20 duurder.
Na wat mailcontact heb ik de tweede offerte (d.d. 30 mei jl.) geaccordeerd en vervolgens nog een mail gestuurd dat het afleveradres op de offerte mij bevreemd en dat ik de artikelen op mijn thuisadres wil ontvangen.
Op 5 juni jl. is de bestelling betaald. Op 9 juni jl. heb ik bij Textieldrukdeal gerappelleerd omdat ik geen ontangstbevestiging van betaling en ook geen bevestiging van bestellingverzending van de artikelen heb ontvangen.
Op 22 juni 2018 heb ik ’s morgens telefonisch contact gezocht met Textieldrukdeal, omdat reactielevering uitbleef. Ze zouden het uitzoeken.
Ik besprak telefonisch de overeenkomst te willen ontbinden, omdat tijdige nakoming niet meer mogelijk was en vanwege het uitblijven van de levering. Ik wil mijn geld retour.
Later kreeg ik een mail dat de artikelen de dag na betaling verzonden en later afgeleverd zouden zijn.
Ik heb een mailreactie gestuurd dat ik dit erg dubieus vind overkomen, heb mijn argumenten herhaald en ik heb ontbinding van de overeenkomst gehandhaafd.
Volgens Textieldrukdeal is dat niet mogelijk omdat de artikelen geleverd zijn.
Tot op heden heb ik de bestelde artikelen niet ontvangen.
Ik heb gevraagd bij wie ik een klacht kan indienen, maar daar wordt niet op ingegaan. Ik heb een slecht gevoel over het verloop van de communicatie en ik wil graag mijn geld retour.
Gewenste Oplossing:
Al zou de bestelling nu nog geleverd worden, dan is dit niet meer op tijd, omdat de tshirts nodig zijn voor een hockeywedstrijd en nog met textielverf bewerkt moeten worden.
Ik zie dan ook af van de bestelling en ik wil graag mijn geld retour.