Klacht: Teveel mb over bundel

op 10 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn klacht is dat er 10 euro wordt berekend over 70 mb teveel over de internet bundel. dat er in het hedendaagse digitale tijdperk waar er gesproken wordt over gigabytes en terabytes je een afrekening krijgt over 70 megabytes. De klant wordt in dit geval ook niet beschermd in de vorm van een plafond instelling. Deze begint pas vanaf 10 euro over je bel/data abonnement. Simpel laat dus de klant tot 10 euro teveel gebruiken (een paar minuten of mb’s) voordat het plafond in werking wordt gesteld. Ik zou me rot schamen als ik daar zou werken.

Dat er voor 70 mb een coulance wordt gegeven, er wordt hier niet gepraat over 700 mb. Als je niet je bundel geheel verbruikt krijg je ook niks terug.
het is jammer dat Simpel de 1 euro acties terug haalt over de rug van de vaste klanten. Zij willen immers ook geen verlies lijden!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:45 geantwoord

Geachte heer Koopen,

Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over het gebruik van de internet bundel.

Zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, dit helaas zonder resultaat.

Wilt u zo vriendelijk zijn contact op te nemen met onze klantenservice, telefoon nummer 088 100 5757 (normaal tarief), om dit met u naar tevredenheid op te lossen.

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door RobKoo