Klacht: Teveel betaald voor tickets optreden Depeche Mode

op 17 december 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 1 december 2017 heb ik 2 tickets gekocht voor het concert van Depeche Mode op 13 januari 2018 in de Ziggo Dome in Amsterdam.Prijs per ticket 64 euro en nog eens 6,40 erbij (service charge ). Dat is dus 70,40 euro per ticket. Bij de eindafrekening (betaald met Visa) heb ik echter 210,44 euro betaald. Tijdens het bestellen van de tickets werd ik constant opgejut door het melden dat het concert bijna uitverkocht was, dus ik haastte me om de tickets te boeken. ik heb dus 210,44 min 140,80 euro is 69,64 euro teveel betaald. Ook een annulatieverzekering kon ik er niet bij nemen. Ik heb nu de tickets te koop gezet omdat ik helaas wegens ziekte niet naar het concert kan gaan en ik heb er 71 euro per ticket voor gevraagd. Dus eigenlijk zo goed als het exacte bedrag dat op de tickets stond want anders gaat niemand dat ticket kopen natuurlijk vermist er nog veel tickets op de gewone site beschikbaar zijn en het concert absoluut niet uitverkocht is. Hoe krijg ik mijn 69 euro die ik teveel betaald heb terug en waarvoor dienen die 69 euro eigenlijk? Graag zo vlug mogelijk een antwoord en graag het teveel betaalde bedrag terug .Met vriendelijke groeten, Ingrid Schoep, Bambruggedorp 40 Bus 4, 9420 Erpe-Mere 0497/735700 en 053/833423 en schoep.ingrid@outlook.be

Ik zou graag het te veel betaalde bedrag van 69, 44 euro terug krijgen. ik zal u mijn rekeningnummer en gegevens dan doorgeven. Al mijn vrienden en kennissen die veel naar concerten gaan weten hiervan en zullen nooit bij u tickets meer kopen. Ik heb bovendien contact opgenomen met \\\"ethisch hacker\\\" Inti De Ceuckelaire die in Het Laatste Nieuws in mei 2017 melding maakte van uw wanpraktijken en hij heeft zijn te veel betaald geld teruggekregen en hij zei dat hij eventueel met u contact zal opnemen en overal zal publiceren dat u de mensen oplicht. Hij is bereid mij op alle mogelijke manieren te helpen om aan mijn 69 euro terug te krijgen, dus zou ik graag hebben dat u het geld zo vlug mogelijk terugstort. Ik heb bovendien melding gemaakt van uw bedrieglijke praktijken bij Test Aankoop en heb een bevriende advocaat die mij maar al te graag zal helpen met deze zaak. Ook een lezersbrief naar Het Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws en de weekbladen Knack en Humo is onderweg. Dus indien ik u was, zou ik het teveel aan geld nl. 69, 44 euro maar vlug terug aan mij storten. Met vriendelijke groeten, Ingrid Schoep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Schoep