Klacht: Teveel betaald en zorgen over geldigheid tickets

op 22 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn zoon heeft gespaard want hij wil graag een keer naar een wedstrijd van Dortmund. Hij heeft vanochtend 2 kaartjes besteld voor de wedstrijd van 30 april : Dortmund tegen Wolfsburg. De kaarten werden iedere keer dat hij op de site keek duurder, dus hij ging maar snel bestellen voordat het nog duurder zou worden. Voor 115 euro per kaartje bestelling gedaan. Vanmiddag kijkt hij weer op de site en blijken de kaartjes nu 65 euro te kosten!
Nu zijn we gaan rondkijken op het internet en worden steeds ongeruster. Het blijkt dat kaartjes vaak niet geldig blijken te zijn bij aankomst en soms ook niet te downloaden zijn. Kortom we maken ons erg ongerust en voelen ons opgelicht qua prijs van de kaartjes.

Een normale prijs van 65 euro per kaartje en zekerheid dat je kaartjes op tijd kunt downloaden en dat de kaartjes geldig zijn!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 16:05 geantwoord

Beste Anja,

Als u niet bekend met viagogo bent, dan is uw verzoek begrijpelijk. De reden waarom u die prijs betaald en niet de nominale waarde, is omdat viagogo een ticket marktplaats is, en het is de persoon die de tickets verkoop dat de prijs bepaald die hij of zij graag wilt krijgen. Om u te helpen beslissen of u blij bent om die prijs te betalen, geven wij altijd de oorspronkelijke nominale waarde van de tickets die verkocht worden, in de ´´belangrijke informatie´´ direct onder de aanbiedingen.

Wij zorgen ervoor dat alle tarieven weergegeven zijn in elke stap van het check-out proces. De tarieven dekken de kosten van handhaving van het viagogo platform en het laat ons toe om u te voorzien een internationale klanten dienst team die uw bestelling vanaf het begin tot het eind monitoren. En wat nog belangrijker is, betekent dit dat uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien. Ik hoop dat dit u uitgelegd hoe wij werken en al uw vragen heeft beantwoord.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van wees