Klacht: teveel betaald

op 03 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij kochten een ov kaart met een voordeelurenabonnement.
We gingen reizen en keken op de site van de ns wat deze reis ging kosten. Een retour van € 28.40. We waardeerde de kaart op met € 35,=. We checkte keurig in en uit en wat bleek we betaalde voor deze reis € 36,42. Na telefonisch contact met ns werd ik doorgestuurd naar Arriva. Deze geeft aan dat dit bedrag niet terug gedraaid kan worden. Arriva hanteert de prijzen van 9292 ov. Hoe is het mogelijk dat er 2 soorten tarieven worden gehanteerd. Wij voelen ons opgelicht !! We hadden beter een papieren kaartje kunnen kopen met 40% korting, maar wat heb je zo aan een voordeelurenkaart.

Dat er wordt afgerekend comform de site ns.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 februari 2014 om 08:53 geantwoord

Klant geadviseerd een reistransactie overzicht naar Arriva te sturen omdat wil deze reis niet kunnen inzien in ons systeem maar Arriva wel.

Heeft op 04 februari 2014 om 19:10 geantwoord

Het totale traject wat werd gereisd was heen op 10/1 van Rosmalen naar Nieuw Amsterdam en op 12/1 terug van Nieuw Amsterdam naar Rosmalen (volgens de site van ns.nl € 14.20 per reis, Zou graag willen dat jullie contact opnemen met Arriva zodat jullie tezamen deze klacht kunnen oplossen.
Ik kan blijven bellen (wat ik ook nog moet betalen) en kom geen stap verder. Dus tot op heden geen oplossing geboden !!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door josvanboekel