Klacht: Teveel betaald

op 03 augustus 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Vandaag was ik met mijn dochter bij lucardi in amsterdam noord buikslotermeerplein omdat zij een ring wilde kopen.
op het display stond NU 9,95 voor de ring, zij had ook nog twee armbandjes van 2 euro . Ten eerste moest ik bijna een half uur wachten terwijl ik maar twee klanten voor mij had. Het meisje wat er stond moest eerst een batterijtje inzetten en toen een bandje verwisselen, zij riep er niemand meer bij terwijl de klanten lang moesten wachten. eindelijk waren wij aan de beurt en moest mijn dochter 5 euro meer betalen namelijk 18,95 ipv 13,95. ik zei tegen haar dat klopt niet want er staat bij 9,95 zei ging niet eens kijken maar zei, nee dat is alleen waar de sticker bij zit, dus ik ga er voor de tweede keer naar toe en zeg, kom dan kijken de sticker staat erbij, zij nam niet eens de moeite om te komen kijken en zei geïrriteerd dat de kassa 14,95 aansloeg dus hij was 14,95. ik zei nou dat vind ik echt belachelijk, ik zei tegen mijn dochter geef hem terug dit moet je niet pikken, maar zei wilde hem zo graag hebben dat zei er maar gewoon mee wegliep, want het meisje ging verder met een andere klant. Dit was niet de eerste keer dat ik zo lang moet wachten bij lucardi, ik koop er echt vaak, maar dit was de druppel ik ga er echt nooit meer heen, ik ben echt kwaad.

m vr gr Y.Jansen

Als ik 5 euro terug krijg want ik vol mij echt opgelicht, en dat meisje moet eens manieren leren en anders met de klanten omgaan !! En even de moeite nemen om iets uit te zoeken als er iets niet klopt !!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvo6161