Klacht: Teveel betaald

op 26 november 2015 over Delta in de categorie Alles-in-1

Op 5 november een aanbetaling van €50,- gedaan, maar op 6 nov stond er een monteur aan mijn deur om mijn drinkwater af te sluiten. Aangeven dat ik een aanbetaling had gedaan maar ik moest per direct €161,50 betalen anders werd ik afgesloten. Gebeld met de klantenservice en deze vermelde mij dat ik het gehele bedrag moest betalen bij de monteur en mijn €50,- zou worden terug gestort. 3 weken later nog niks ontvangen en gebeld met klantenservice. Deze melde mij doodleuk dat het bedrag was verrekend met een boete van september die nog openstond en mijn nieuwe nota. Terwijl op het moment dat de monteur aan mijn deur stond het gehele bedrag 161 EUR was. Deze heb ik ook betaald. Het resterende bedrag was ook nog eens naar een verkeerd rekeningnummer gestuurd, dus ik wacht nog steeds op mijn geld terwijl ik dit hard nodig heb. Ben zeer ontevreden over dit bedrijf!

Als mijn €50,- zsm terug betaald word en niet ineens word gezegd dat het verrekend is met de maand sept terwijl ik alles bij de monteur op 6 november heb moeten betalen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 11 juli 2019 om 14:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Yvke