Klacht: Teveel A-merken vervangen door AH merk

op 26 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

He valt me op dat er steeds meer A-merken worden vervangen door het AH merk en dat is niet prettig, want het AH merk is vaak duidelijk van mindere kwaliteit.
Waar ik vroeger altijd de glasdoekjes van \”Glassex\” kon vinden liggen nu alleen nog maar glasdoekjes van AH, die veel te droog zijn. De papieren zakdoekjes van Tempo zijn allemaal vervangen door veel kleinere AH zakdoekjes, wattenschijfjes van De-makeup zijn uit de schappen gehaald en vervangen door AH wattenschijfjes, sinaasappelthee van pickwick is vervangen door AH thee. Vrijdag wilde ik hotdogworsten van Unox hebben, maar had alleen de keuze uit AH hotdogworsten. Uit pure ellende toch maar gekocht, maar deze waren echt niet te eten. Smaakten gewoon muf, ondanks houdbaarheidsdatum mei 2019!
Het tweede ongeopende blik gaat dus terug naar de winkel en ik weet dat ik mijn geld zonder meer terugkrijg, maar het begint mij zo erg te irriteren dat ik al verschillende keren naar een andere supermarkt ben gegaan. Ik snijd mezelf daarmee in de vingers, want krijg wel klantenkorting bij AH, omdat mijn man gepensioneerd ex-werknemer is. Helaas is de keus in Heiloo nogal beperkt, daar er hier bijna alleen maar AH winkels zijn, m.u.v. Vomar en Lidl en dat zijn niet de winkels waar ik graag kom.
Wat mijn klacht betreft weet ik dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert. Ik raad u echt aan hier iets mee te doen, want dit gaat zeker klanten kosten.

Alle A-merken weer terug, zodat de klant zelf kan bepalen of hij kiest voor een A-merk of het AH merk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria1946