Klacht: Teurgbetaling vlucht Geen restitutie mogelijk

op 20 maart 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze retour vlucht is geannuleerd. Nu hebben wij een mogelijkheid aangeboden gekregen van Ryanair om het bedrag terug te krijgen.
Als wij het formulier invullen krijgen wij steeds de melding dat het reveringsnummer niet correct is.
Als je Ryan Air probeert te bellen wordt er na 2 uur in de wacht staan opgenomen en als je klaar bent met je uitleg wordt er direct opgehangen..

Gewenste Oplossing:

Als wij de terugbetaling hebben ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sommer