Klacht: Testen hoorapparaat

op 17 augustus 2016 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Schoonenberg vestiging Leusderweg Amersfoort benaderde mij of ik bereid was om mijn medewerking te verlenen aan het testen van een nieuw hoorapparaat. Er werden proefpersonen gezocht. Je wilt de ontwikkeling van dergelijke apparatuur toch graag een handje helpen, dus meldde ik mij aan.
Bij het bezoek aan de vestiging bleek dat het helemaal niet om testen ging, maar om het mij aansmeren van een nieuw hoorapparaat ter waarde van €1.250,- (jawel, mèt korting, meneer). Ik moest het maar eens een paar weken uitproberen en het vergelijken met mijn huidige hoorapparaat van Beter Horen.
Ik vind dit een kwalijke vorm van klantenmisleiding, waar de enige doelen blijkbaar zijn om meer omzet te draaien en klanten bij de concurrentie los te weken.

Als mijn mening gehoord wordt. Ik hoef geen hogere korting o.i.d. Ik wil alleen uiting geven aan mijn ongenoegen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

Bericht van Schoonenberg

9 maanden geleden - Beste Ton, Ik kan me goed voorstellen dat u verbaasd was over de reactie/behandeling in de winkel. Het is vanuit deze actie inderdaad de bedoeling om het bewuste toestel voor ons uit te testen. Dit hebben wij niet goed gedaan. Onze excuses hiervoor. Ik zal u een persoonlijk bericht sturen om te zien of ik verder nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Marianne Schoonenberg Hoorcomfort.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 25or6to4