Klacht: Terugzending geweigerd

op 21 september 2017 over Forskolin Naturals in de categorie Gezondheidswinkels

Net zoals vele anderen, had ik ook de intentie om via een link een product van forskolin te proberen.
Ik gaf mijn gegevens in en kreeg het product aan.
Uiteindelijk na het een paar dagen te laten liggen, heb ik het retourformulier ingevuld en dan te laat mijn product terug gestuurd. 1 dag te laat!!
Het product is nog geseald! Helemaal niet open geweest.
Na 20 verschillende mails te sturen naar Forskolin zelf om dit op te lossen, blijf ik de reactie krijgen dat ze geen RMA hebben ontvangen van mij en dat ik te laat was met de terugzending. Nu blijf ik ook mails ontvangen van het incassobedrijf en dit baart me toch wel zorgen.
Heb ook hen al meermaals gebeld, maar volgens hen moet ik de factuur betalen.. Ik hoop echt dat dit kan opgelost worden. Ik wil echt geen 140 euro gaan betalen, voor een product dat ik nog niet heb aangeraakt en dat dus gewoon terug bij de verzender is…

Als de factuur verdwijnt en ik geen aanmalingen meer krijg van een incassobedrijf.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forskolin Naturals over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sofiej

8 maanden geleden - Ik heb trouwens net nog even gezien dat er 2 soorten retour formuliers zijn. Eentje via de site van Forskolin (welke ik heb gevolgd) en eentje via Bralex zelf voor RMA te ontvangen. Deze laatste heb ik niet gebruikt...

Alle klachten die gemeld zijn door Sofiej