Klacht: Belogen en bedrogen!!!

op 11 augustus 2017 over Forskolin Naturals in de categorie Gezondheidswinkels

Geachte ,
Een paar maanden geleden kreeg mijn vriend telefoon van forskolin naturals om ons het product voor te stellen van hen, ten einde van het gesprek vroeg ze of we interesse hadden in het GRATIS proefpakket van hen. Mijn vriend weigerde het vriendelijk en legde de telefoon dicht . Na een paar weken kregen we een pakketje toch toegestuurd van hem deed doos open en waren de producten . Na een paar weken kregen we plots een betaling in de brievenbus van 140,12€ . Daarna kregen we een brief van een incassobureau om het bedrag onmiddellijk te betalen. We belden en zeiden dat we dat pakketje nie besteld hadden , het was ongeopend en zouden het terug sturen, Het incassobureau zei dat ze contact gingen opnemen om na te vragen of we het mochten terug sturen , na enkele dagen belde mijn vriend terug en zei dat we het onmiddellijk moesten betalen want gingen het voor de rechtbank laten voorkomen , ik zocht forskolin naturals op op Google en kwam veel gelijke verhalen tegen over mensen die hetzelfde hebben meegemaakt !!!
Ik vind dit verschrikkelijk hoe ze de mensen dingen laten betalen terwijl we dat nie gevraagt hebben . Nu hebben we het betaald omdat we nie willen dat we voor de rechtbank moeten komen maar er moet toch iets of iemand zijn die daar iets kan aan doen. Vanaf nu neem ik zelf mijn telefoon niet meer op als er een privé nummer belt naar mij uit schrik dat ze ons weer iets zullen aansmeren.
Ik zal blijven voortzoeken naar oplossingen want er zijn hier al veel mensen door belogen en bedrogen en er miet iets aan gedaan worden!

Geld terug en eerlijk met de mensen omgaan!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forskolin Naturals over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlene ryckier