Klacht: terugstorting € 371,95

op 02 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 april bestelling gedaan, binnen 20 minuten geannuleerd, inmiddels wel bevestiging bestelling, maar geen bevestiging annulering. Gaarne zo spoedig mogelijk terugstorting van € 371,95 op rekeningnummer NL 54ABNA0579533557 tnv M.J. ten Berge-van Gasselt
order 201307769107528
omschrijving M2030171M10JCOTD0
kenmerk 26-04-2016 18.08.0030001556927896

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk terugstorting van € 371,95

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marie,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u het verkeerde product besteld heeft.
Helaas is dit product direct gekoppeld aan de vervoerder waardoor wij meerdere stappen moesten annuleren om de verzending van uw bestelling te cancelen.
Dit proces kost meer tijd bij een bestelling waarbij matrassen besteld zijn.

Inmiddels is uw bestelling is gecrediteerd door onze administratie-afdeling.
U ontvangt een creditnota ter bevestiging van de terugbetaling.
De bestelling wordt automatisch teruggeboekt op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

Aangezien uw bestelling per IDeal is voldaan, kunt u uw geld binnen 1-5 werkdagen verwachten nadat u de creditnota per mail heeft ontvangen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door M.J. ten Berge-van Gasselt