Klacht: terugstorten van foutief overgemaakt geld.

de_roelof op 04 juli 2020 over Microsoft in de categorie Software

Op 03-03-2020 is er door Microsoft een incasso geweest welke ik op 04-03-2020 terug heb laten storten.
Dit heb ik gedaan omdat ik mijn SNS-bank niet meer gebruik.
Op 31-03-2020 is er door Microsoft wederom een incasso geweest, welke ik op 01-04-2020 terug heb laten storten.

OP 4 MAART HEB IK EEN OVERBOEKING GEDAAN VAN HETZELFDE BEDRAG MET DEZELFDE GEGEVENS VIA DE ABNAMRO-BANK.
DEZE REKENING WAS TOEN NOG NIET GEKOPPELD AAN MIJN ACCOUNT. NL36ABNA0456798617 a 69,00 euro.

Op 28-04-2020 is er door Microsoft OP DE SNS BANK nogmaals een incasso gedaan, welke ik op 29-04-2020 terug heb laten boeken, omdat ik in de veronderstelling was, dat ik reeds betaald had via de ABNAMRO (toen nog niet gekoppeld aan mijn account)

Op 2 Juni 2020 heb ik wederom gebeld met Microsoft, omdat mijn account bevroren bleef terwijl ik wel had betaald.
De medewerker van Microsoft adviseerde mij om de juiste bank te koppelen en NOGMAALS te betalen middels de gekoppelde bank. (ABN.)
Mij werd verzekerd dat de 69.00 euro welke ik had overgemaakt op 4 maart (dus geen incasso) terug zou worden gestort door het escalatie-team.

Dit is tot op heden niet gebeurt.
Graag vraag ik u met klem, deze case af te sluiten door mij de 69,00 euro terug te boeken.
ik word van het kastjenaar de muur gestuurd.
telkens zonder resultaat wordt de case gesloten.

Als mijn 69 euro die ik op 4 maart heb overgemaakt (via een niet gekoppelde rekening) wordt teruggestort.
Dat is eerlijk en daar heb ik recht op.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de_roelof