Klacht: Terugstoring van aankoopbedrag wordt niet uitgevoerd na retourzending

op 12 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 8 september hebben wij een retourzending aan de afgesproken koerier meegegeven. Het betrof een 2 persoons matras. (iets wat je dus niet snel kwijtraakt.
Betreft: bestelnummer 1101247070
Levernummer 826567193
Klantnummer 1151267038
We hebben het verzend bewijs van de koerier gekopieerd en naar LIDL gestuurd. Ondanks meerdere telefoontjes onderneemt LIDL niets en belt ondanks toezeggingen niet terug. Men zegt dat het matras niet ontvangen is maar dat is het probleem van LIDL zelf want wij hebben het afgeleverd aan de door LIDL opgegeven koerier.

Wanneer het geld is teruggestort

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sandy1964

3 dagen geleden - Het geld is na meerdere telefoontjes en een paar weken wachten teruggestort. Op 1 dag kreeg ik twee mailtjes waarvan de eerste email aangaf dat het matras niet gevonden was en het tweede mailtje gaf aan dat de terugstorting had plaatsgevonden. De terugstorting had ondanks de email NIET plaatsgevonden. Na meerdere telefoontjes werd het geld eindelijk ruim een week later overgeboekt. Mijn conclusie is dat de helpdesk van LIDL een grote bende is en dat iedereen langs elkaar heen werkt!!!!! De klacht mag wat mij betreft afgesloten worden maar de kopers van de webshop moeten zich bewust zijn dat een retourzending enorme problemen oplevert.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy1964