Klacht: terugnemen ondeugdelijk product zeer moeilijk en traag

edwinvanmannekes op 08 maart 2018 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de elastiekjes die wij hebben ingekocht bij 123 inkt.nl zijn waardeloos van kwaliteit, na een eerste telefoontje kon aanvankelijk het product terug,
maar niets is minder waar, het terug kunnen sturen van deze elastiekjes is een crime geworden,
eerst moet onderzocht worden of het wel een ondeugdelijk product is, en dat word ontkend, na aandringen kan het toch terug, maar dat moet voldoende gefrankeerd.. ik vraag ook om hierin een tegemoetkoming, ja dan krijg ik opeens een antwoordnummer (waarom niet gelijk..123.nl)
maar het pakketje is al weg? nu krijg ik mijn verzendkosten terug in een verzendkosten reductie bij volgende aankoop, maar ik wil hier nooit meer wat kopen als het zo moeilijk moet gaan…

Gewenste Oplossing:

voor mij persoonlijk een veel snellere terugbetaling van de aankoopkosten elastiekjes, en verzendkosten terug,
en voor alle toekomstige klanten een verbeterde service,
als een product niet voldoet, vlug terug met antwoordnummer,
en niet dit moeilijke gedoe..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 08 maart 2018 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Mannekes,

Vriendelijk dank voor de nadere toelichting. Goed dat u aangeeft dat u zich niet kunt vinden in onze werkwijze. Hieronder gaan wij in op uw bericht.

Retourzending
Uw retourzending hebben wij afgelopen maandag in ontvangst genomen. U zult begrijpen dat dit enige verwerkingstijd kost. De verwerking heeft wat langer geduurd, aangezien er 18 doosjes zijn geretourneerd in plaats van de door u bestelde 20 doosjes. Hierop heb ik direct contact opgenomen met mijn collega’s om dit voor u te herstellen. Onze administratie heeft zojuist het terugstortverzoek verwerkt.

Verzendkosten
Het tegoed van gratis verzending blijft uiteraard voor u staan op uw account. Het staat u natuurlijk vrij hier wel of geen gebruik van te maken.

Nogmaals onze excuses dat de elastiekjes niet voldoen aan uw verwachting. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
123inkt

edwinvanmannekes

Heeft op 08 maart 2018 om 14:29 geantwoord

opgelost? helemaal nog niet opgelost?
1 ik heb nog geen cent terug ontvangen? verwerkingstijd zolang? hoeft echt niet.
2 ik wil ook de verzendkosten vergoed zien? jullie verkopen een ondeugdelijk product?
dat jullie niet gelijk het antwoordnummer geven maar een postadres en een begeleidend schrijven dat ik voldoende moet gefrankeerd moet worden, is niet mijn probleem.
een tegoed in deze vorm heb ik niks aan, ik koop met deze houding van klantenservice niks meer bij 123.nl

Bericht van 123 Inkt

4 jaren geleden - Geachte heer Van Mannekes, Bedankt voor de terugkoppeling. De elastiekjes die u bestelde zijn bedoeld voor licht kantoorgebruik. Helaas zijn ze niet geschikt voor de toepassing die u voor ogen had. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk op uw rekening bijgeschreven. Kosten voor retournering komen voor uw eigen rekening, aangezien er geen sprake is van een ondeugdelijk product. Het staat u vanzelfsprekend vrij te besluiten of u van de aangeboden gratis bezorging gebruik wenst te maken. Met vriendelijke groet, 123inkt

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - jawel een reactie van het klantenservice van 123.nl, geen vergoeding van de verzendkosten omdat de elastiekjes voor kantoordoeleinden zijn? een plastiek zakje met water dichtknopen is echt geen zwaar werk? kom nou gewoon uit dat het een ondeugdelijk product is, en doe mij die verzendkosten van nog geen 4 euro terug, dan laat je tenminste zien dat je ballen hebt...als bedrijf zijnde. en voor alle klanten die dit meemaken, stuur u product gratis terug via : Hieronder vindt u de adresgegevens voor het kosteloos retourneren van de artikelen: 123inkt.nl Afdeling retouren o.v.v. XXXX

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - helaas moet ik concluderen dat het terugbetalingsverzoek niet is verwerkt? dat u ondeugdelijke troep verkoopt, en daar heel erg moeilijk over doen om terug te nemen is al verschrikkelijk, maar beloven terug te betalen, en dat ook op de lange baan schuiven slaat toch helemaal nergens op? 123inkt.nl sorry maar jullie krijgen een 0

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - nog geen geld terug... oplichters

Bericht van 123 Inkt

4 jaren geleden - Geachte heer Van Mannekes, Wij vinden het jammer te lezen dat u zich niet kunt vinden in onze werkwijze. Echter kunnen wij u niets anders mededelen dan wij reeds al deden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, 123inkt

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - het enige wat u doet is informeren, en dan ook nog onjuiste informatie, diverse toezeggingen gedaan, maar feitelijk helemaal niets geregeld, echt het.. ik zeg maar wat en stop mijn kop in het zand.. heeft u de trektest al gedaan op jullie elastieken? nou wij wel, en die ga ik ook online zetten... dan kan het publiek zien dat het waardeloze troep is dat jullie verkopen.. dan kan het publiek een oordeel vellen ik overdrijf echt niet als ik zeg dat het troep is... dus terugbetalen die handel inclusief de verzendkosten... en nee dat is nog niet gedaan ...... want het is in behandeling genomen..de uitvoering laat wederom op zich wachten..

Bericht van 123 Inkt

4 jaren geleden - Geachte heer Van Mannekes, Bedankt voor de terugkoppeling. Het terugstortverzoek is gisteren door ons verwerkt. Daar dit in een batch verwerkt wordt kunnen hier enige werkdagen overheen gaan. Wij kunnen u garanderen dat de terugstorting al in orde is gemaakt en dit bedrag binnen enkele dagen op uw rekening zal staan. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u die stellen via [email protected] Met vriendelijke groet, 123inkt

Alle klachten die gemeld zijn door