Mijn Klacht:
Al sinds 22 november (!!) bezig met een pakket van DHL. Het had al 5 keer de wereld over kunnen zijn, in plaats van presteert DHL het om dit pakket enorm lang kwijt te zijn. Na talloze keren mailen, bellen en chatten zonder resultaat was onlangs, toen men bijna tot kilovergoeding wilde overgaan, ineens het pakket weer gevonden. De blijdschap was helaas van korte duur, nog geen 2 week nadat het pakket voor mij opnieuw is aangeboden, is het pakket blijkbaar opnieuw kwijt. Hoe verzinnen ze het!
Gewenste Oplossing:
Het pakket retour, en ditmaal niet weer!! kwijtraken. Liefst zelfs naar een ophaalpunt, want ik heb totaal geen vertrouwen meer in die zogenaamde thuisbezorging. De hele dag voor Jan L. thuiszitten en vervolgens alsnog de We hebben u gemist-briefjes.


