Klacht: Teruggave btw

op 23 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vanwege het werken voor de NATO het formulier, volgens instructie van een medewerker bij BCC Eindhoven, ingevuld en opgestuurd naar de hoofdlocatie op Schiphol.

Na 6 weken niks gehoord te hebben een bericht achtergelaten via de klantenservice via de website. Hier heb ik geen gehoor op gehad.

Een week later via de whatsapp klantenservice een bericht gestuurd. Vervolgens werd mijn orderbonnen gevraagd. Hierom gevraagd en wederom geen gehoord gekregen.

Weer een week gewacht en nogmaals gereageerd op het bericht en gevraagd om een update. Vervolgens krijg ik de vraag wat ik heb gestuurd en waarheen, terwijl ik dat duidelijk heb uitgelegd. Nogmaals alles uitgelegd waarop ik de vraag krijg waar ik het heen heb gestuurd.

Allereerst krijg ik van Sandra de reactie dat het naar een verkeerde postcode is gestuurd, het zou namelijk 1119NT moeten zijn ipv 1118NT. Ten eerste vraag ik me hierbij af of dit zodanig verschil maakt. De postbode kijkt dan toch naar het adres? Daarnaast betreft het Schiphol, niet echt te missen?!

Vervolgens krijg ik van Rachel een tegensprekend bericht op Sandra dat het naar 1118ZN moest. Vreemd dat zelfs collega’s elkaar tegenspreken! Hoe moet ik het dan nog begrijpen?

De klantenservice nogmaals gebeld en uitleg gevraagd over de situatie. Een zeer onvriendelijke jongeman gesproken die me grof vertelde dat ik maar 2 dagen moest wachten en dat ze dan wel contact op zouden nemen.

Al bij al nog steeds niet geholpen! Ook zeer klantonvriendelijkheid behandeld!

Ik wil mijn btw terug krijgen dus ik zou erg geholpen zijn wanneer mijn zaak eindelijk uitgevoerd zou worden en ik niet telkens weken moet wachten. We zijn nu al zo'n 10 weken verder, maar nog geen stap vooruit.

Wellicht is het mogelijk om de formulieren in te scannen en te mailen voor een sneller vervolg zodat we geen postcode discussie krijgen en mijn zaak binnen een week afgerond kan worden.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 13:35 geantwoord

Beste mevrouw van der Linden,

Vervelend om te vernemen dat u al enige tijd bezig bent om u BTW terug te vragen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak welke u hiermee heeft ondervonden. Graag zou ik voor de volledigheid meer gegevens van u willen opvragen.

Op het adres welke u op het contactformulier heeft ingevoerd kan ik helaas niks terugvinden.

U kunt uw formulier naar het volgende emailadres versturen.
customercare@bcc.nl met vermelding van uw IBAN rekeningnummer.

Ik zal na het ontvangen van uw gegevens opnieuw contact met u opnemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Kim
BCC Customer Care