Klacht: teruggave betaling van geannuleerde vlucht

op 14 mei 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij Ryan Air een vlucht geboekt voor 2 personen van Koln naar London zaterdag 2 Mei vertrekken.
Deze vlucht is door Ryan Air geannuleerd maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn geld terug te krijgen. Op geen enkele manier is er contact te leggen met ze, schandalig zoals je behandeld word

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat mijn betaling geheel terug betaald word.
Niet alleen omdat de vlucht geannuleerd is maar ook de manier zoals Ryan Air met haar klanten om springt.
Schandalig dat je niet met ze kunt bellen of via de site van Ryan air een klacht in kunt dienen.
Wat je ook probeert je loopt telkens vast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henri C