Klacht: Teruggave aankoopbedrag

op 16 augustus 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, mijn naam is Ria Schipper en ik had een fauteuil bij Home24 gekocht voor 399 euro. Helaas beviel de stoel helemaal niet. Ik heb hem enkele dagen geprobeerd, maar tot mijn spijt moest ik hem wel terug laten halen, dat vond ik jammer want het was een mooie stoel, maar hij moet wel lekker zitten. En dat deed deze stoel voor mij niet. Mij werd via een e-mail beloofd dat ik tussen 3 en 10 werkdagen mijn geld terug zou krijgen. Dat is niet gebeurd, Ik heb telefonisch kontakt gehad, maar daar werd ik afgescheept dat er met mijn rekeningnr. iets niet in orde was.
Toen heb ik toch maar weer mijn bankrek.nr. gemaild en nu is het morgen inmiddels de 17de werkdag en heb ik nog steeds geen cent teruggezien. Dit lijkt toch wel op oplichterij. Morgen probeer ik weer kontakt met hen te krijgen en als dat niets opleveert, schakel ik het programma Radar maar in.
Vriendelijke groet, Ria Schipper, Oudenbosch.

Gewenste Oplossing:

Als ik bij een retourzending mijn geld weer terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

Home24

Heeft op 19 september 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben het artikel voor de klant retour genomen en de terugbetaling voor de klant klaargezet voor uitbetaling. De betaalafdeling had de betaalgegevens van de klant niet meer, waardoor de terugbetaling in eerste instantie niet lukte. De bankgegevens zijn voor de klant toegevoegd en de klant is terugbetaald op 16.08.2016.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Schipper