Klacht: Terugbetaling van een bestelling Nicer Dicer Plus

op 01 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juni 2016 plaatste ik een bestelling bij jullie firma ” Nicer Dicer Plus” samen met een storting van 24,90 €.
Ordernummer: GB4407150
Factuurnr: CB8479879
Persoonlijke code: d8ea1b25
Op 04 juli ontving ik een mail met de melding dat het produkt niet zou worden geleverd.
Ook de melding dat binnen de 5 werkdagen het gestorte bedrag terug zou staan op mijn rekening: BE89 9730 2296 5085

We zijn nu al 01 augustus 2016 en er staat nog steeds niets gestort.
Mag ik u beleefd vragen het verschuldigde bedrag te willen overschrijven op mijn rekening.

Met dank
GVerle

Gewenste Oplossing:

graag het bedrag terug op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw bericht. Het geld is op 6 juli overgemaakt, naar uw creditcard. Het bedrag is overmaakt onder vermelding van stichting icepay, wellicht dat u daarom is ontgaan. Wij vertrouwen er op u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, kunt u deze stellen via info@groupdeal.be.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghilaine Verle