Klacht: Terugbetaling van Amsterdam Sushi Festival

op 13 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zomer had ik twee tickets gekocht voor Amsterdam Sushi Festival ter waarde van 49,99. De organisatie van het festival heeft toen gemeld dat er een regeling met Groupon was getroffen om het geld terug te betalen binnen 2 weken. Ik heb even later Groupon gecontacteerd of er een probleem was. Dit was 17 augustus.
Groupon zei toen dat het 5-10 werkdagen zou duren om het geld terug te betalen.
Ruim een maand later is het geld nog steeds niet terugbetaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld eindelijk eens terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RyanDiepstr1997