Klacht: Terugbetaling reis na annulering Covid-19

Liam2013 op 26 april 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze reis die gepland stond op 6 April 2020 is door covid19 geannuleerd. Eind maart heb ik een formulier ingevuld om het geld van de reis terug te vragen. Er werd aangegeven geduld te hebben omdat het op dit moment druk is en dat het geld vanzelf zou worden overgeboekt. Nu krijg ik gisteren een email met een voucher ter waarde van de geannuleerde vlucht. In de email staat ook dat indien je de voucher niet accepteert je contact moet opnemen. Ik heb geprobeerd mijn reserveringsnummer te gebruiken bij hun formulieren of om in te loggen maar omdat de reis geannuleerd is werkt dit niet meer. Heb geprobeerd om Ryanair te contacteren maar geen mogelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen behoefte aan een voucher.
Wil het bedrag terug betaald hebben en duidelijk over de uitbetaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liam2013