Klacht: terugbetaling paypal rekening

reddennis op 28 februari 2021 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Voeg uw ticketID 22613580 en ordernummer 201012110039996854
bestelling 39996854. Ik was niet tevreden over een badkraan omdat deze reeds geoxideerd was bij levering. Zij stelden een compensatie vast om gedeeltelijk terug te betalen (62.31 euro).Zij vroegen een paypal rekening die ik heb aangemaakt maar sindsdien reageren zij niet meer op mijn mails. Zij vragen steeds hetzelfde emailadres en dit heb ik al 3 keer doorgegeven. Ik vind het een slechte firma en alles dat ik al heb aangekregen (kledij) zijn van slechte kwaliteit. Het is de eerste en laatste keer dat ik hierbij bestel. Kunnen jullie mij verder helpen met deze firma hoe ik mijn geld kan terugkrijgen. met vriendelijke groeten

Graag zou ik mijn geld willen gestort zien (62.31 euro) die zij in de mail beloofd hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reddennis