Klacht: Terugbetaling na technische storing

Dalomolo op 30 april 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 Maart een bestelling gedaan en betaald. Door een technische storing is deze betaling wel afgeschreven maar niet doorgezet als bestelling. Nu, na 6 weken, heb ik nog geen terugbetaling van 140 euro. Ik mail ze elke week gemiddeld 2 keer en krijg steeds een mailtje dat ze moeten wachten op de experts. SCHANDALIG.

Gewenste Oplossing:

Mijn terugbetaling van 140 euro ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door