Klacht: Terugbetaling geannuleerde vlucht

op 19 mei 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 25 april zou ik naar Bologna vliegen met Ryanair en op 9 mei terug naar Eindhoven. Vanwege Covid-19 is de vlucht geannuleerd. Ik heb vervolgens een Refund aangevraagd maar tot op heden niks ontvangen. Als je de klantenservice belt moet je bijna vloeiend Engels spreken of verstaan om je klacht duidelijk te maken. Er gebeurt alleen niets. Graag zou ik willen dat Ryanair het geld wat ik al een 6 maanden geleden betaald heb terugstort.

Gewenste Oplossing:

Restitutie van de tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Borselen