Klacht: Terugbetaling btw en zendingen nog steeds vastgehouden

op 27 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onderhand zijn we weer een week verder, geen terugkoppeling van de klantenservice of het magazijn. 5 weken liggen mijn zendingen in jullie magazijn.

Van te voren ook al importkosten betaald, bleek dat ik ook btw erover moet betalen, terwijl ik in bezit ben van artikel 23. Ook geen betalingsbevestiging gekregen vanuit jullie dat importkosten en btw betaald zijn. Btw zou binnen 4 weken terugbetaald worden, nog steeds niks ontvangen.(Dossier 63205)

Wanneer ontvang ik nou eindelijk mijn zendingen en mijn geld. O wee als de bezorger binnenkort aan de deur staat en mij vraagt om nogmaals de importkosten en btw te betalen, ben deze onzin helemaal zat!!

Mijn geld terug en pakketten geleverd!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 27 mei 2021 om 11:38 geantwoord

Beste Robert,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden, ons excuses hiervoor.
Ik zie dat er al dossier is aangemaakt naar het warenhuis afdeling om dit op te lossen voor u.
Het import afdeling heeft momenteel een achterstand te verwerken.
Zodra u pakket gereed staat wordt dit opgestuurd.
Mocht u ze zelf willen bereiken kan dat door een mail te sturen naar [email protected]
Komt u er niet uit kunt u contact opnemen met [email protected]

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 27 mei 2021 om 12:09 geantwoord

Ik krijg alleen maar hetzelfde te horen, en ik heb geen antwoord gekregen op wanneer ik mijn btw teruggestort krijg

Alle klachten die gemeld zijn door Phannie