Klacht: Terugbetaling bedrag blijft uit

op 18 december 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling geplaatst, betaling gedaan. Artikel blijkt na maanden niet leverbaar.
Diverse malen gevraagd om het bedrag terug te storten. Dit wordt door de aardige servicemedewerkers herhaaldelijke beloofd. Helaas na weken en heel veel telefoontjes nog steeds geen bedrag terug gezien.
Jammer Lil, aangezien jullie medewerkers vriendelijk zijn en jullie mooie producten verkopen! Hoe kunnen we dit oplossen?

Gewenste Oplossing:

Zodra het bedrag op mijn rekening terug is gestort

Bericht van Lil.nl

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Het bedrag is gisteren teruggestort op uw rekening. Onze excuses dat het langer duurde dan wij aangaven! U heeft een mail ontvangen ter bevestiging. Wij hopen u ondanks deze negatieve ervaring terug te zien in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team LiL.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jans1983