Klacht: terugbetaling afbestelde dakraam

op 26 juli 2016 over Holland Techniek Bouwproducten in de categorie Bouwbedrijven

25 Juni heb ik een dakraam besteld en tevens betaald, maar door de te lange levertijd heb ik deze afbesteld. Naar enkele keren mailcontact is het bedrag van 1237 euro nogsteeds niet teruggestort.

na terugstorting van 1237 euro

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht breidel

10 maanden geleden - 6 september, 2 maanden na dato, is het bedrag teruggestort. Na enige onenigheid over de dreigende toonzetting van dit bedrijf die met stel en sprong de klacht wilde sluiten, heb ik hun excuses in ontvangst genomen. Het was een lange zit....maar het loont wel om een klacht openbaar te maken!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Techniek Bouwproducten in behandeling genomen

Bericht van

10 maanden geleden - Wilt u de klacht afsluiten zoals beloofd. Dank u.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Techniek Bouwproducten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Techniek Bouwproducten

Heeft op 16 september 2016 om 09:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door breidel