Klacht: Terugbetaling

op 12 mei 2020 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vlucht van 8 april was geannuleerd door emirates, 23 maart heb ik contact opgenomen met travelgenio, in 30 dagen zou ik het aankoopbedrag terug hebben, tot op heden nog niets ontvangen, ik heb 8 mei een e-mail gestuurd naar de klantenservice ik heb nog steeds geen antwoord van travelgenio ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn terugbetaling van mijn ticket zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Travelgenio

3 maanden geleden - Bedankt, voor je opmerking. Stuur een e-mail naar [email protected] met het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan, en geef in het onderwerp de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Je ontvangt dan instructies om contact op te nemen met een van onze gespecialiseerde agenten.

Alle klachten die gemeld zijn door sn130893