Klacht: terugbetaling

op 20 juni 2018 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Order No:89455683608026

ik ben nu al 2 maanden bezig met aliexpress .
telkens via chat,al 6 x dat duurt elke keer ongeveer 3 uur.
moet steeds opnieuw alles vertellen en bewijs toesturen van postnl.
ze hebben mij al 2 keer beloofd dat hun manager contact zou zoeken met de verkoper en dat mijn geld terug zou komen.
want ze zagen wel in dat ze een verkeerde beslissing gemaakt hadden.
maar er gebeurd NIETS.
zou u kunnen informeren bij aliexpress hoe het nou zit.

Gewenste Oplossing:

terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mjulien