Klacht: Terugbetaling

op 27 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind november een bestelling geplaatst van 450 euro , alles teruggestuurd , dit telefonisch via een dame van het kantoor van Zara , zij heeft alle artikelen ingevoerd met artikelnummer daar het mij zelf niet lukte via de Zara account, echter nog geen cent retour ontvangen , gebeld , gemaild, geen antwoord…zelfs nog de TNT bon ingescand en gemaild ….
Maak me ernstig zorgen dat ik naar deze centen kan fluiten , ben echt heel ontevreden en erg boos , ben een trouwe Zara klant…. echt zo n slechte service nog nooit elders meegemaakt ,

Gewenste Oplossing:

Als ik zsm mijn geld terug ontvang , 450 euro , en een excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nbkardol@gmail.com