Klacht: terugbetaling

op 01 november 2011 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man en ik zouden een tennisweekend in Oostduinkerke doorbrengen. Helaas is onze (schoon)moeder overleden en werd dat weekend begraven.We hebben een doorlopende reisverzekering. Daarom zouden we alleen de huur (E,61,50) van het huisje via Sunparks terug krijgen.Dat is gemeld op 21-09-2011.Na 4x bellen( met wachttijden, die soms opliepen tot 45 min.a E.0,45/p.m.) en de toezegging op 14-10-2011, dat er een ‘spoedbetaling’van gemaakt zou worden, heb ik tot op heden nog niets ontvangen!Ook op de mail(19-10-2011) naar de afd.debiteuren wordt niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

Als ik met zeer grote spoed het beloofde bedrag op mijn rekening zie (evt. met een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten; niet in de vorm van een cadeaubon)

Alle klachten die gemeld zijn door D.Uittenbogaard