Klacht: Terugbetaling

op 13 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juli een vloerkleed teruggestuurd. Deze is volgens de klantenservice nog steeds niet verwerkt/binnen gekomen. Meerdere malen telefonisch contact zonder een juiste oplossing.
Zelf track and trace opgestuurd. Lijkt allemaal niet te hebben. Wettelijk retour termijn van 10 dagen is verstreken en nog steeds geen duidelijkheid.
Nog steeds aan het wachten op een bedrag van €238…. schandalig dat dit niet serieus wordt opgepakt.

Gewenste Oplossing:

Spoedige retour betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Loes,

Dank voor uw bericht.

Mijn collega Quincy Blom heeft uw retour in behandeling genomen.
Het verwerken van een retour duurt maximaal 7 werkdagen.

Zodra de retour in deugdelijke staat is ontvangen, krijgen wij een bericht van de leverancier met akkoord voor creditering van het bestelde product.
Zoals Quincy al eerder heeft aangegeven, zal hij u contacteren zodra uw retour verwerkt is.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Heeft op 14 juli 2016 om 10:04 geantwoord

Het artikel is inmiddels 16 dagen geleden retour gestuurd.
Dit antwoord krijg ik namelijk al 11 dagen te horen.
De leverancier blijkt steeds niet te antwoorden op de berichten die door jullie worden gestuurd.
Dus ik wil duidelijkheid wanneer dit geld wordt teruggestort en niet voortdurend horen dat ik vanzelf bericht krijg.

Bericht van Koopjedeal.nl

10 maanden geleden - Beste Loes, Hartelijk dank voor uw reactie. Het verwerken van de retour duurt 7 werkdagen nadat het pakketje ontvangen is door de leverancier. Mijn collega Quincy heeft er al enige urgentie achter gezet. Helaas kunnen wij nog niets terugstorten, waar wij geen akkoord voor hebben ontvangen. Wij vragen u nog enkele dagen geduld. Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder! Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact Met vriendelijke groeten, Sander van de Buurt Servicemanagement www.Koopjedeal.nl E. info@koopjedeal.nl T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door 86loes