Klacht: terugbetaling

op 03 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

product retour gestuurd, maar wordt niet door wehkamp verwerkt omdat het zogenaamd druk is en door het pakket vermist zou zijn.
Mijn advies: zorg voor meer personeel

Gewenste Oplossing:

z.s.m. de retour verwerken en 75 euro schade vergoeding in de vorm van kadobon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond Joris, Je bent volledig juist geinformeerd door mijn collega's. Het is momenteel erg druk en er is een kleine achterstand in de retourverwerking. De maximale verwerkingstijd van de retouren zijn nu max. 21 dagen. Zou je ons even concreet kunnen doorgeven om welk artikelnummer het zou gaan? Dan komen we hier zo snel mogelijk op terug. Bij voorbaat dank, Webcare team Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 03 juni 2016 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond Joris,

Je bent volledig juist geinformeerd door mijn collega's. Het is momenteel erg druk en er is een kleine achterstand in de retourverwerking. De maximale verwerkingstijd van de retouren zijn nu max. 21 dagen.

Zou je ons even concreet kunnen doorgeven om welk artikelnummer het zou gaan? Dan komen we hier zo snel mogelijk op terug.

Bij voorbaat dank,

Webcare team Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door joris75h