Klacht: terugbetaling

op 26 september 2011 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27 en op 28 Juli koop ik een voucher voor het desbetreffende hotel.
Ik stuur de dag erna een mail om te reserveren voor November. Er is geen plaats meer ik geef nog een aantal datums en geen enkele is vrij. Dus ik bel naar naar groupon voor annulering van mijn aankoop,daar zegt men geen enkel probleem u krijgt dadelijk een bevestigingsmail van annulering. Tot op heden heb ik die nog steeds niet ontvangen. Er volgen nog mails en telefoontjes en men zegt telkens het komt in orde.
Op 8 Augustus krijg ik volgend bericht.

Geen probleem.
We hebben uw betaling terug geboekt naar de rekening waarvan de betaling is gemaakt.
Hou er rekening mee dat de transactie naar uw rekening tussen de 5 à 10 werkdagen kan duren.
Bij een betaling met creditcard kan dit tussen de 4 à 6 weken duren.
Tijd gaat voorbij en ik wacht tot 31 augustus en krijg dan volgend bericht.

Beste,

In verband met de terugbetaling van de voucher ‘Grand City Hotel Berlin East’, neem ik de vrijheid om u opnieuw te contacteren om uw IBAN-code te vragen.

Ik stuur nogmaals mijn gegevens door en krijg dan het volgende bericht ( ondertussen is het 14 September ).

Blijkbaar is er iets misgegaan in de financiële afdeling van Groupon.
U heeft wel 2 vouchers aangeschaft bij Groupon, als u ook beide wilt annuleren heb ik wel 2 IBAN-nummers nodig. Tot nu toe heb ik voor beide terugstortingen 1 IBAN-nummer, dus weet ik niet zeker of dat lukt.
We hebben in ieder geval 1 betaling terug geboekt naar de rekening waarvan de betaling is gemaakt, of dat ook lukt met de tweede weet ik niet zeker i.v.m. de IBAN-nummers.
Hou er rekening mee dat de transactie naar uw rekening tussen de 5 à 10 werkdagen kan duren.
Bij een betaling met creditcard kan dit tussen de 4 à 6 weken duren.

Ik stuur een antwoord terug dat ik niet begrijp wat het probleem is en stuur een kopie van mijn rekeninguittreksel met de vraag het op deze rekening terug te storten.
Op 19 september telefoneer ik nogmaals en krijg de volgende mail.

Beste ,

Ik heb je gegevens doorgegeven aan een collega en zodra we meer weten mail ik jou terug.

Nu is het 26 September en heb ik nogmaals gebeld en ze gingen het nakijken en mij terugbellen want de persoon die mij de laatste mail had gestuurd was niet beschikbaar. Ondertussen zijn de kantoren gesloten en heeft men mij nog niet teruggecontacteerd.
Ik begin dit stillekens aan moe te worden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn terugbetaling .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon.be in behandeling genomen

Groupon.be

Heeft op 30 september 2011 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch opgelost

Heeft op 30 september 2011 om 16:22 geantwoord

Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen en heb vandaag een mail gekregen.
Beste,

We hebben gisteren een telefonisch onderhoud gehad over uw terugbetaling van de City Deal Berlijn.

We hebben uw betaling terug geboekt naar dezelfde rekening waarvan de betaling is gedaan.
Houdt u er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening 5 à 10 werkdagen kan duren.
Betaalde u met een creditcard, dan kan dit 4 à 6 weken duren.

nu is het afwachten en ik ben benieuwd

Reactie van de melder van de klacht SABRINA CHRIST

6 jaren geleden - mijn geld is ondertussen teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon.be een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SABRINA CHRIST