Klacht: Terug storten geld

op 21 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Graag wil ik een klacht indienen hoe de medewerkers met je praten alsof je niets bent elke dag bel ik omdat mijn geld terug gestort moest worden en ik zeg ook dat ik mijn huur moet betalen ik word niet serieus genomen mijn dossier nummer is 351532226 W.Dawlat 20-041963 De heer Kees Mulder was ziek en had eerst mijn geld op verkeerde rekening laten storten.

Gewenste Oplossing:

Als het zo spoedig mgl terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Ishani