Klacht: Terug crediteren

op 25 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

ik heb al een paar weken problemen met mijn bundel, ik zit op het deltion college en daar hadden ze gezegd dat ik contact op moest nemen met van dijk, dat had ik gedaan en ben nog steeds geen stap verder gekomen en bouw een steeds grotere achterstand op met school. Vorige week kwam er een vrouw langs van van dijk en die zei tege mij dat ik het bundel opnieuw moest bestellen maar dan via mijn deltion account. Ze zei dat ze die avond mijn vorige bestellingen terug zou crediteren zodat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen maar dat is nog steeds niet gebeurd en ik begin me daar nu wel aan te irriteren, want er worden telkens beloften gemaakt die ze later niet nakomen. Wilt u het zo snel mogelijk oplossen. Mijn bundel had mijn pa besteld onder het postcode 8012 Tb Zwolle, onder de naam M.R Goelab, op het adres van der laenstraat 97.

Ik ben pas te vreden als het bedrag terug gecrediteerd is op m'n rekening

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 september 2016 om 18:39 geantwoord