Klacht: Terug betaling van teveel afgeschreven maand bedragen

op 01 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 28-01-2019 mijn abbonament opgezegd bij t- mobile ik kreeg netjes een e-mail bevestiging.dat ik een maand opzeg termijn had en dat de volgende maand ook in rekening gebracht werd ,dat ging goed een maand opzeg termijn is normaal.
Ik kwam er pas een paar maanden later achter dat er gewoon meerdere maand bedragen afgeschreven werden terwijl mijn contract al lang opgezecht was
Ik heb daarna meerdere malen contact gehad met verschillende mensen van de klantenservice die mij steeds beloofden het teveel geïncasseerde bedrag van 147,69 terug te storten .Na meerdere malen contact en crediterings bevestigingen nog steeds geen geld terug
Ik wil ze graag in gebreke stellen maar krijg op geen enkele manier contact en het bellen met de klanten service levert alleen maar loze beloftes op mijn t mobile klant nummer isSHV72015
Ik hoop dat jullie mijn klacht op kunnen lossen met vriendelijke groet M Breeuwer

Bij terug betaling van mijn teveel afgeschreven maand bedragen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark 123