Klacht: Terug betaling

op 01 februari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

We hadden een SD geheugenkaart gekocht maar ze konden deze niet leveren en zouden het bedrag terugstorten maar tot op heden hebben wij nog niets terug ontvangen, zie onderstaande mails:
Beste,
Wij hebben op 11 januari onze gegevens doorgemaild maar tot op heden hebben wij onze 9.99 euro nog niet terug ontvangen.
Gelieve dit bedrag op korte termijn terug te storten.
Met vriendelijke groeten,
Eduard

Van: Eduard Goossens [mailto:eduardgoossens@telenet.be]
Verzonden: zaterdag 11 januari 2014 11:43
Aan: ‘GroupDeal Klantenservice’
Onderwerp: RE: Let op extra gegevens nodig voor uw terugstorting

Beste,

Het is de eerste keer dat wij iets bij U bestellen en het loopt al fout dat beloofd!!!!!!
Hier onze gegevens:
Bestelcode: Persoonlijke code 9318197f aanbiederscode GD2714879
Bank: IBAN: BE92 9799 7093 3023 BIC code: ARSPBE22
Eduard Goossens
Molenheide 16
2990 Wuustwezel
Belgie

Van: groupdealsales@gmail.com [mailto:groupdealsales@gmail.com] Namens GroupDeal Klantenservice
Verzonden: vrijdag 10 januari 2014 16:12
Aan: undisclosed-recipients:
Onderwerp: Let op extra gegevens nodig voor uw terugstorting

Beste heer / mevrouw,

Onlangs heeft u de volgende deal bij ons aangekocht:
Vanaf €9,99 ipv €29,95 – 32GB of 64GB Micro SD kaart incl adapterschuifje om er normale SD van te maken! Incl verzending! (GroupDeal)

Helaas hebben wij moeten besluiten om deze deal te annuleren.
Om uw terugstorting te kunnen verwerken hebben wij nog een aantal aanvullende gegevens van u nodig.

Wij ontvangen graag de volgende gegevens van u:
-GD-code(s) van de bestelling(en)
-Rekeningnummer, IBAN en BIC
-tenaamstelling, postcode en woonplaats

U kunt deze mailen naar info@groupdeal.nl

Vriendelijke groet,

GroupDeal Customer Service
www.groupdeal.nl

Gewoon de terug betaling.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 februari 2014 om 16:21 geantwoord

Beste heer Goossens,

Wij hebben dit nagevraagd bij onze administratie en het aankoopbedrag is reeds teruggestort op uw creditcard.

Excuses voor de verwarring!

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 10 februari 2014 om 10:34 geantwoord

We hebben nog steeds ons geld niet terug ontvangen, ze hebben wel onze bankgegevens maar maken een creditcard en dat hebben wij niet gevraagd wij vragen gewoon ons geld terug is dat nou zo moeilijk???????

Reactie van de melder van de klacht Eduard1

3 jaren geleden - We hebben nog steeds ons geld niet terug ontvangen, ze hebben onze bank gegevens opgevraagd maar het bedrag nog niet terug gestort. ze hebben wel een creditcard gemaakt waar wij geen gegevens over hebben maar wij vragen geen creditcard we vragen gewoon ons geld terug.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eduard1