Klacht: Terror teamleider filiaal twijnstraat Utrecht

op 13 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik kom het filiaal twijnstraat binnengelopen en ga aan de zijkant bij de winkelwagens staan om met mijn telefoon geld over te maken naar een collega want ik heb mijn pas niet bij me.

Vervolgens komt er een medewerker, volgens mijn collega de teamleider naar ons toe met de mededeling dat hij bepaalt wie er wel of niet binnen mag. Ik begrijp hem niet en vraag hem om verduidelijking en of hij mij kent. Dan zoekt hij even op zijn telefoon en ondertussen vertelt mijn collega mij dat hij mij verdenkt van winkeldiefstal eerder gepleegd. Daarop overhandig ik mijn kaartje wat hij eerst niet wil aanpakken. Daarop dring ik aan, met de mededeling dat hij mij tot 5x toe in het openbaar van diefstal heeft beschuldigd en nu dan ook kennis dient te nemen van het feit dat ik van buiten de stad kom en hulpverlener en van buiten Utrecht kom. Op mijn collega’s aangeven dat ik hem moet negeren en dat we gewoon gaan winkelen kondig ik mijn vertrek aan onder het mompelen van enkele krachttermen. Daarop volgt de betreffende teamleider mijn naar buiten en onder de dreiging met geweld eist hij excuses. Ik weiger uiteraard en kondig hem een verzwaarde aangifte aan indien hij het waagt een vinger naar mij uit te steken. Eenmaal weer naar binnen vertrokken krijg ik van meerdere mensen een hart onder de riem gestoken met de mededeling dat deze medewerker altijd zeer klantonvriendelijk is, en niet overloopt van de kennis en vaardigheden die horen bij de functie die hij vervult. Dat sterkte mij in ieder geval in mijn constatering dat deze meneer zijn emoties en agressie maar nauwelijks onder controle heeft.

Bij het ontslag van de betreffende medewerker. Zeker ook omdat mijn nette manier van beschrijven nauwelijks overbrengt hoe erg het gedrag van deze meneer nu eigenlijk was.

Plus, meneer past absoluut niet bij waar Albert Heijn voor staat. En daarmee kost hij het bedrijf klanten en schaadt hij de goede reputatie van het bedrijf.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]