Klacht: tentstok kapot na 13 dagen nog geen actie

op 15 augustus 2017 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

3 augustus is een tentstok gebroken van onze tent deze tent stond drie dagen. wij zouden tot 20 aug staan en hebben nu een tent moeten huren door onkunde Obelink
na gebeld gemaild te hebben en waar telefonisch was aangegeven dat het slechte stokken zijn werd per mail erna gemeld dat ze ijzersterke stokken leveren en dat het geen garantie is
vervolgens hebben wij onder protest aangegeven dat wij een nieuwe stokken set wilde en deze ook voorruit betaald.
wij wilden onze vakantie vervolgen want de tent is wel ruim en praktisch

nu zijn we 13 dagen verder en diverse mail waarin elke keer wordt aangegeven dat de bestelling niet goed ingevoerd zou zijn en me alvast veel plezier wensen met mijn aankoop

ik heb een tent moeten huren omdat er zogenaamd z.s.m een set opgestuurd zou worden maar dit in vage omschrijving vanuit Obelink nog steeds niet gebeurd is door een verkeerde invoering.

dat nu binnen een week de nieuwe stokkenset geleverd wordt en graag geen standaard mail met älvast veel plezier met u aankoop"
wij zijn opvakantie en vroegen of dit snel te regelen was en dit was beloofd maar tot op heden niet nagekomen

ook de supersnelle conclusie dat het geen garantie is zijn wij het niet mee eens

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Obelink Winterswijk

3 maanden geleden - Geachte heer, Vervelend om te moeten vernemen dat uw klacht in eerste instantie niet naar tevredenheid is opgelost. Zoals door u voorgesteld hebben wij u inmiddels een nieuwe stokkenset toegestuurd. Wij hopen hiermee alsnog uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Reactie van de melder van de klacht Hmarco

3 maanden geleden - Hallo bedankt voor u reactie Er is inderdaad een stokkenset opgestuurd echter is dit niet de juiste, en wij zijn het nog steeds niet eens met de standaard reactie dat er geen garantie zou zijn. zoals 3 augustus per telefoon en diverse e-mail met foto's is aangegeven dat niet de luifel stokken kapot zijn maar de achterste boog van de tent de stokken zijn met Rode stickers gemerkt en niet zoals wij nu ontvangen hebben met Gele stickers.(deze is voor de voorluifel) Helaas vandaag een standaard mail gekregen waarin wij moeten aangeven waarom het geleverde niet goed is en u dan moet gaan beoordelen of de klacht terecht is. de standaard mail in deze is ook niet prettig als after sale reacties als mensen op vakantie zijn en we hierdoor twee weken in een andere tent moesten huren, en er van het begin beloofd is dat binnen een paar dagen de stokken er zouden zijn. de klacht is helaas niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Hmarco